joi, 20 mai 2010

De la premergator la trotineta si bicicleta







Dragi prieteni,



Cei drept in ultima vreme am fost cam prins cu activitati diverse gen teatru, parc si vizite, asa ca nu am mai avut timp si de blog. Intamplarea face insa, sa primesc inapoi in gestiune premergatorul pe care l-am folosit cand eram eu bebelus. Caci am fost si eu bebelus o data. Cei drept nu m-am prea m-am folosit de el in acea perioada, dar acum situatia e alta. Premergatorul asta parca ar fi un karting este super. Asa ca am facut o tura prin casa, spre supararea Ioanei Mam si a lui Cristache tati. Si unde mai pui ca am primit si o trotineta, iar mamaie carnatareasa si tataie Nelu Cotrocelu' mi-au cumparat o bicicleta nou-nouta si frumoasa, pe care am probat-o doar in casa.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu