joi, 15 aprilie 2010

Tortul meu


Nu stiu daca voi stiti, dar eu si mami vedem in fiecare seara pe Discovery o emisiune cu un cofetar care face torturi minunate. Am vazut si trenulete si soldatei, si cutii de bijuterii si multe, multe alte minunatii realizate de el din blat, crema si martipan. Asa ca am batut-o pe mami la cap zile intregi sa facem si noi un tort ca domnul Buddy.Prin urmare, dupa multe cautari mami a vorbit cu un nenea Fanica de la cofetaria BonTon sa ne dea o foaie de martipan pentru tortul nostru. Si ne-am apucat de treaba. Ce a iesit vedeti mai jos. Oricum gustul tortului este minunat, va spun eu si sper sa-mi ajunga vreo 2 zile. Acum astept sa mai facem unul, poate un soldatel sau o masinuta...

Si inca ceva...am inceput sa scriu, doar cifre ce e drept, dar progresez.

Pupici, Eric

2 comentarii:

  1. abia astept sa imi faci si mie un tort! cum spune donkey, martipanu' este "my favorite". felicitari cu scrisul, eu inca ma zbat cu vorbitul. pana se va recunoaste oficial si limba mea. alecu

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru activitatea gospodareasca desfasurata in echipa, pe langa distractie si voie buna s-au ales si cu...ceva dulce.
    PS- data viitoare...vrem si noi!!
    SEMNAT...cineva care va intrageste...

    RăspundețiȘtergere