duminică, 21 februarie 2010

Week-end!


Uau! Ce week-end, ce week-end! M-am distrat foarte tare in acest week-end. Sa incepem cu inceputul: in primul rand am primit de la mami si tati un tablou super cu Ligting McQueen. Normal ca l-am ajutat pe tati sa-l prinda in perete. Este foarte frumos. Apoi, cum tati a scapat sticla de parfum in chiuveta si a facut-o tandari a trebuit sa schimbam si chiuveta. Si normal ca si de data asta l-am ajutat pe tati. M-a speriat un pic bormasina aia fioroasa a lui Cristache, dar daca nu au venit vecinii pe la usa nu-i problema. Si cu ocazia schimbarii chiuvetei a venit si Mihai pe la noi, cica sa-l ajute pe tati. Dar il ajutasem eu deja si nu a mai fost nevoie de ajutorul lui, asa ca am profitat de ocazie si m-am jucat un pic cu el. Mai bine zis i-am aratat cum se face puzzle-ul meu cu Mickey Mouse.
Si mami a fost super. S-a jucat cu mine cu rummy si am aranjat numerele foarte bine. Drept rasplata am primit multe bombonele cu fructe. Merci mam. Poate mai faci un hocus-pocus si azi ca tare bune au fost bombonelele astea.

Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu