marți, 16 februarie 2010

Eu sunt Eric




Eu sunt Eric cel voinic. Si bineinteles ca sunt voinic si imi place de Sportacus. Cred ca si voua. Si acum sa revenim la oile noastre.

Eu sunt Eric si merg la gradi. Acolo ma joc toata ziua. Si mai nou sunt indragostit lulea. De Cesi. Sau Ces. Cine nu stie ce e dragostea...sa o intrebe pe mami. Ca ea e disperata. Am innebunit-o. Toata ziua Ces in sus, Ces in jos. Nu stie ce sa mai faca sa primeasca si ea un pupic. Dar eu sunt satul de pupici. Toata ziua o pup pe Ces. Si ea ma pupa. Si e tare dragutza, ma tine de mana, sta cu mine la masa...ca asa e in dragoste. Si stau cu ochii atintiti pe colegii mei sa nu cumva sa o pupe careva. Ca jar mananca. Si unde mai pui ca saptamana asta Ana, cealalta educatoare a mea e in vacanta. Si petrec toata ziulica cu Ces a mea. Ura. Nici acasa nu mai vreau. Iar o apuca pe mami nervii. Asta e...dragostea e mare.
Pupici

P.S. Va tin la curent cu noutati despre mine si Ces.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu