luni, 14 iunie 2010

Uf...serbarea!







Anul acesta, mami si tati mi-au promis multe, multe suprize, daca la serbarea asta nu o sa mai fiu bufon. Si pentru ca acum il cunosc destul de bine pe dl. Goe, nu am vrut sa fiu ca el, neastamparat si neascultator si, gata m-am hotarat sa fiu cel mai ascultator copil, scuze porcusor...Pentru ca eu la serbarea asta am fost porcusorul cel mare din povestea Celor 3 purcelusi. Si va spun sigur ca spectacolul acesta a fost deosebit, pentru ca alaturi de ceilalti doi porcusori, Scufita Rosie, lupul cel rau, ursul pacalit de vulpe si chiar vulpea hotomana in persoana am cantat si am dansat de s-a auzit tocmai pana in padure. Si sunt convins ca celelalte animale ar fi vrut sa fie si ele prezente la spectacolul nostru, dar...caldura cea mare le-a cam dat de furca. Si sa nu credeti cumva ca va pacalesc priviti mai jos dovezi clare de la spectacol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu